Agenda Escolar UNAM voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Agenda Escolar UNAM: Jouw Universitaire Levensorganisator

Als je een student bent van de Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), wil je misschien de Agenda Escolar UNAM app downloaden voor je Android apparaat. Deze gratis app biedt je tools om je universitaire leven te organiseren, zoals de officiële UNAM kalender die je rechtstreeks naar je mobiele apparaat kunt downloaden. Daarnaast kun je algemene informatie en diensten vinden die door de universiteit worden aangeboden om je leven als student gemakkelijker te maken.

De app bevat ook promoties en meldingen voor de UNAM gemeenschap, evenals een meldingsservice die door de universiteit wordt uitgegeven. Beschikbaar voor smartphones en tablets, zowel op IOS als Android platforms, is de Agenda Escolar UNAM app een must-have voor elke UNAM student.

Programma is beschikbaar in andere talen

Agenda Escolar UNAM voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.0.1

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Agenda Escolar UNAM

Heeft u geprobeerd Agenda Escolar UNAM? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.